lillydawnbell.blogg.se

Hej! är ny med allt bloggande så bär gärna med mig om allt.

Sååååå himla ledsen!

Publicerad 2015-01-29 15:24:04 i Allmänt,

Hej igen!
Jag är så himla ledsen för att jag inte har bloggat på typ JÄTTTTTE länge men ja har en anledning.
Det är så att vi var tvungna att lämna tillbaka våra datorer för att få nya och bättre och det dröjde ungefär några veckor och sen när jag fick den kände jag inte för att spela starstable ( vet inte riktigt varför )
Men nu är jag tillbaka för att spela ps. starstable håller på att installera när jag skriver det här.
men aja jag ska i alla fall börja spela starstable, som tur har jag bett min vän Nicholestarstable.blogg.se att spela åt mig medans jag typ gjorde något.
så ja det var ju gött att ta ut sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela