lillydawnbell.blogg.se

Hej! är ny med allt bloggande så bär gärna med mig om allt.

Hej <3 <3

Publicerad 2015-02-23 21:25:59 i Allmänt,

 
Hej!
Jag har märkt att jag är lite seg när det gäller uppdateringar och sådant men jag har anledningar t.ex. skolan tar ju över ens iv helt och hållet o.s.v
men jag har i alla fall tagit foton eller snarare tagit massa screenshots men aja.
Här får ni i alla fall se vad jag har gjort den senaste veckan
 
 
VARNING!
Det här inlägget har väldigt många bilder XD

Hahah ser ni felet.
Nu kan man se fiskebyn uppifrån.
                                                     Fråga inte vad vi gör XD
Vad läser hon för bok då??
Hejdå ses snart.
James verkar vara lite nervös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela